آشنایی با دوره آموزشی HSE

HSE از حروف اول کلمات Health: سلامت Safety: ایمنی Enviroment : محیط زیستتشکیل شده است. به طور کلی  HSE شامل قوانین،مقررات و فرآیندهایی است که برای  ایمنی کارگران و پیمانکاران در انواع محیط های کاری، آتش نشانی، حفاظت از محیط زیست و همچنین حفاظت از محیط پیرامون در برابر خطرات و حوادث به کار گرفته می شود.

HSE درحوزه های مختلف صنایع،مهندسی شیمی، عمران، نفت و گاز، پتروشیمی، بهداشت حرفه ای و محیط زیست کاربردی وسیع دارد.

با توجه به حوادث متعددی که در محیط های کاری ، کارگاه های صنعتی، پروژه های عمرانی و پروژه های نفت ، گاز و پتروشیمی رخ داده است مدیران کارگاه ها  و پروژه ها را بر آن داشت  تا توجه بیشتری به HSE  داشته باشند و برای بالا بردن ضریب ایمنی در محیط کار نیازمند نیروهای باتجربه در این زمینه هستند . در همین راستا آموزشگاه تندرستی و پیشگیری طلا با توجه به سابقه و تجربه خود در زمینه برگزاری دوره های کاربردی و تخصصی اقدام به برگزاری دوره های مقدماتی (کوتاه مدت HSE) و دوره تربیت کارشناس(پیشرفته) و افسر HSE نموده است.


پیش نیاز های دوره hse :

    دانش HSE به طور گسترده ای در میان مدیران، کارفرمایان و کارشناسان حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست استفاده می شود. از این رو مخاطبین این دوره شامل طیف وسیعی از افراد شاغل در حوزه های مختلف مهندسی، مدیریتی و … می باشند. با شرکت در دوره HSE آموزشگاه فنی و حرفه ای تندرستی و پیشگیری طلا تمامی مفاهیم و اطلاعات اولیه برای مخاطبان شرح داده می شود و در دوره HSE پیشرفته این اطلاعات تکمیل شده و دانشپذیران آماده ورود به حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در رشته های مختلف خواهند شد.

اهمیت شرکت در کلاس های hse :

شرکت در کلاس‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE)اهمیت بسیار زیادی در هر صنعت و شغلی که هر فرد به آن مشغول میباشد. این کلاس‌ها به افراد کمک می‌کنند تا با مفاهیم اساسی و مهم ایمنی، بهداشت و محیط زیست آشنا شوند و درک کاملی از خطرات محیط کاری خود پیدا کنند. در طول این دوره‌ها، شرکت‌کنندگان با روش‌ها و فرآیندهای ایمنی کار در محیط‌های کاری آشنا می‌شوند و نحوه پیشگیری از حوادث و آسیب‌ها را یاد می‌گیرند. این آموزش‌ها به بهبود ایمنی و بهداشت کارکنان کمک می‌کنند و در نتیجه باعث بهبود کارایی و کاهش حوادث کاری می‌شوند.

آموزشگاه فنی و حرفه ای تندرستی و پیشگیری طلا به عنوان یک مرجع آموزشی قوی در زمینه‌های دوره های آموزشی بهداشت و ایمنی و عضو فعال دپارتمان بهداشت و ایمنی کشور فعالیت می‌کند و فقط ارائه دهنده دوره‌های آموزشی HSE نیز نیست. با شرکت در کلاس‌های HSE ارائه شده توسط تندرستی و پیشگیری طلا ، افراد می‌توانند از تجربیات ارزشمند اساتید مجرب و متخصصان این حوزه بهره‌مند شوند. همچنین، محیط آموزشی حرفه‌ای و تجهیزات مدرن این آموزشگاه به دانشجویان اجازه می‌دهد تا مهارت‌ها و دانش لازم برای کار ایمن و بهداشتی در صنایع مختلف را به دست آورند

Powered by Froala Editor